woensdag 26 maart 2014

Worshop Capture Life with 7dotsdesign.

Hoi 21 juni ga ik weer een workshop geven bij Scrapdelight te Nieuwegein.http://www.scrapdelight.nl/product/33391/21-juni-2014-capture-life/
Dus als je leuk vind zie ik je graag als je op de link klikt zie je hoe en wat en de foto is een kleine ideetje hoe het er ongeveer uit gaat zien In ieder geval weer een eigen ontworpen bummetje.Binnen kort ligt hij in de winkel van Scrapdelight.

Groetjes,Lean


Hi i am giving a worshop at scrapdelight te Nieuwegein.The picture is a little idea how it looks like.And yes its a album made by me not one you can buy.
So maby i see you there......lollllllll


byeeeeee,Lean.

6 opmerkingen:

Unknown zei

Nou Lean, ik denk dat jij een hoop mensen veel moois kunt leren want je albums zien er altijd geweldig uit! Alvast veel plezier gewenst daar! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Lizzyc zei

Looks lovely Lean!! but I am tooo far away!!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oooh dat vind ik nou héél jammer Lean. Ik ben dan op vakantie, wij gaan in het voorseizoen. Ik had je heel graag eens ontmoet en ik weet zeker dat het een heel gaaf scrapalbum wordt..chips... :(, lieve groetjes Miranda

Patty O'Malley zei

Love your albums, Lean!

Brendaxx zei

Dat ziet er weer veelbelovend uit! Gaaf joh! fijn weekend!

Heather Jacob zei

absolutely oozing with richness xoxo