maandag 17 september 2012

Free Spirit used PinkPaislee...

Made a page for the challenge from birdistheword this time use the word Spirit .I all ready found a lovely/cool quote on facebook a few mounths ago thinking one day much be scrapt.

The Quote:
I am a free spirit......
either admire me from the ground or fly with me....
but don't ever try to cage me.

I have type the quote on  a tag and put this behind the photo.

Perfect for this challenge to and yep perfect for me to!

The picture is taken in Rotterdam a few weeks ago.
Papers i have used are from Pinkpaislee.
And yes the usual stuff...lace ,roses,jeans,doily,birdies from prima,DA chippie,Tim Holtz gear,big doily,flowers from Prima,clock from May Road and flowers from Prima....i think that was my shopping lits.

Byeeeee thank for looking and have a cool day,Lean.


Hoi ik heb een lootje gemaakt voor de  challenge van Birdistheword en gebruik het woord Spirit.Ik had een paar maanden geleden al een gave quote gevonden op face book en dacht dit moet ik scrappen.

The Quote;
I am a free spirit ...
either admire me from the ground or fly with me....
but don't ever try to cage me.

Ik heb de quote op een tag getypt en achter de foto gestopt.

Ik vond de quote perfect voor deze challenge enuhh voor mij ook!

De foto is een paar weken geleden gemaakt in Rotterdam aan de maas bij een dokpaal.

Papier wat ik heb gebruikt is van Pink Paislee,kant,veren ,Tim Holtz gear,prima bloemen,roosjes ,doily klein en groot,jeans,DA chippie,Maya Road klok en vogels van Prima...dat was denk ik de boodschappen lijst.


Bedankt voor je bezoekje en tuurlijk voor de gave reacties doeggggggggggggg,Lean.










29 opmerkingen:

Hetty zei

Wauuuw wat is dit super
mooi en wat een mooie foto

gr hetty

Margot zei

wat is ie weer gaaf! jij bent echt een kampioen in mooie spulletjes combineren!

Ans Gilbert zei

Hoi Lean,
Weer helemaal SUPER..prachtige tekst en foto en ..er is weer zoveel te zien..Geweldig..

Liefs Ans

Unknown zei

Ja Lean, zo schat ik jou ook wel in, als ik zo naar jou kijk, vind het een geweldige quote waar ik me helemaal in kan vinden zelf, je hebt een gave tag gemaakt! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Esther zei

Leuke Lo weer hoor.
Vind het altijd moeilijk mezelf te scrappen.haha

Groetjes Esther

Heidi zei

Absolutely gorgeous!
Beautiful words:)
And I love all the lovely details.
Hugs, Heidi:)

Fia zei

De lauouts die jij maakt zijn feestjes om te zien word er altijd zo vrolijk van...en je blog is prachtig ook de foto ...geweldig!!!

lieve groetjes Fia

Romy zei

Wat een mooie foto en je hebt hem ook supermooi verwerkt! Je lay-out straalt weer een prachtig vintage sfeertje uit!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Lean,schitterende layout en wat gaaf zoals hij boven je blog staat.Ik denk als ik je foto zie dat de quote goed van toepassing is,je spat van de foto af!Echt een toppertje hoor,groetjes Miranda

Jacqueline (Sjakkie) zei

Prachtige en vrolijke LO Lean, leuk foto ook!

Els zei

Gaaf hoor, wat een pracht layout heb je nu weer gemaakt en ook de foto is zo mooi. Staat ook heel mooi op dit blog.
Prachtige details heb je weer gebruikt. Super weer.
Groetjes, Els

Deb zei

WOW! This looks fabulous. The layering and detail is amazing. I love that quote.

Odetta zei

Met jouw prachtige stijl ben je inderdaad een free spirit. En als je het goed vind, vlieg ik met jou mee. Jouw uitwerking van het onderwerp is weer fantastisch uitgebeeld door jou!

Lizzyc zei

Hi Lean, this is so beautiful. My new fav of yours.. the photo is stunning and I love the quote too.. and it is filled with all your beautiful embellishments that I love too... very pretty.. and thanks for joining in at BITW too~

Elly zei

Prachtig,alles is weer zo mooi een plezier om naar te kijken!Je foto is ook geweldig,ik kom er bijna altijd erg onhandig op.

Groetjes Elly

Marlies zei

Een schitterende creatie Lean!! mooie romantische details en wat een super leuke foto!! groetjes, Marlies

zandra zei

Great photo of you Lean, love it!
Hugz, Z

Adriana - DRIARTE zei

Another lovely creation!!!Your work continues to inspire me!
Hugs.

Johanna zei

Gave tekst en dat geweldig met een layout met vogeltjes er op!
Groetjes, Johanna

Unknown zei

prachtig lootje weer lean je sta er goed op zeg

jannekevanveen zei

prachtig geworden ook een mooie foto van jezef gr janneke

Anneke zei

wat een gave blogheader heb je gemaakt en prachtig deze layout.
je staat heel mooi op de foto.
ook je album van de vorige post vind ik te gek.
fijn weekend en liefs van An

Denise Price zei

Great page, and I love the new photo of you1

Eila Sandberg zei

Gosh! you are such a beautiful lady Lean, that photo of you is stunning!! Love the quote too, so perfect in every way. Wonderful take on the challenge, love love love all the pretties! Have a great weekend darling! xoxo

Unknown zei

another amazing page!! so many pretty details! and love the photo, you look gorgeous!

Marlieke zei

Wat is dit een onwijs gave layout zeg! Echt Supermooi. Heerlijk dat roze.

Sandie zei

Gorgeous! Creative!

PatriciaKleijn zei

super mooi zeg

Liefs,
Patricia

Tamara zei

Prachtige album geworden!!