zondag 13 mei 2012

Flower Power just some handmade flowers!

 Hoi even iets heel anders ik had gewoon zin om met stofjes te prutsen.En dit is het zo´n beetje geworden.Van scrappen komt niet zo heel veel maar ik wilde wel wat maken.Begon met de eerste bloem die ik iets kleiner hebt gemaakt is nu nog 10cm doorsnede..en heb ik verkocht aan iemand die er op slag verliefd op was..lol!
De volgende 2 heb ik gemaakt voor mezelf ...hihhii...voor een beach project..hmmm in spee zeg maar.Chippie moest ze natuurlijk wel effe keuren.
De laatste heb ik als kadootje bij de eerste gedaan,omdat de eerste weer weg geven word heeft ze er zelf ook nog 1.....hihihihihi!
Is wel heel leuk om te doen een beetje tijd rovend en een grote puinhoop alles word uit de kast getrokken maar er volgen er zeker nog veeeeeel meeeeeeeeeeeer.Roze wil ik ook nog mee stoeien!

Nou dat was weer een blog berichtje van mijn kant en voor de meiden die mams zijn laat je maar lekker verwennen......en voor degene die geen mams zijn ook natuurlijk hihihihihihi.

Doeggggggggggggggggggggg groetjes,Lean.


Hi just a diverent blog post this time.I wanna play with fabric so i did.So much fun to do and there is going to be more of this stuff on my blog or facebook...some lovely pink i wanna play with to....hihihihi!
The firts one is going to be a gift for a wedding present Some one ask me if this one was saleable[by the way the flower is 10cm big].Why not so i did the last one you see in this post is a gift for here so she has one to..a small one!

The 2 flowers you see are for a beach project i wanna make some day.....hmmmm i think lol!
As you can see Chippie much check them if they are ok!
It took a lot of my time to make them just pull everthing out of my drawers and cabinet and my closet.I made a big mesh but did have lost of fun.

Wish the girls who are moms a lovely moms day and the girls who are not..let spoiled you self to...hihihhihihihi.

Byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,Lean.




25 opmerkingen:

Elly zei

Oooooh,wat zijn ze mooi,een plaatje,dan hoef je toch nooit een bloem weer te kopen....

Groetjes Elly

Els zei

Oow Lean ik kan me voorstellen dat ze meteen verliefd is geworden en wat zijn ze mooi. Die met dat gehaakte is ook prachtig. Misschien ga ik ook wel zoiets maken.
Fijne zondag en groetjes Els

Heidi zei

They are absolutely gorgeous!
Hugs, Heidi:)

Loes Oorschot zei

Schitterende bloemen! Leuk hè om te stoeien met stofjes? Je hebt er prachtige versieringen op gemaakt.

Groetjes, Loes

Luz Maria Bruna zei

Woow Lean your flowers are absolutely fabulous!!!

Claudia zei

prachtig zijn ze .. met zulke kunstwerkjes heeft een projectje niet veel meer nodig. Ik kijk uit naar de volgende serie :-).

Groetjes, Claudia

Odetta zei

Hey there Prima Flower Girl, prachtig! Het zijn super romantische bloemen die vast wel een keertje op een lay-out van jou zullen worden verwerkt. Het is zo leuk om zelf bloemen te maken :)!!!

Esther zei

Ze zijn niet opeet waardig zie ik wel.haha
Prachtig hoor en meestal wat mooi is geeft eerst een zooitje.
Bij mij wel in ieder geval.
Mijn hobbykamer is net een grote ontploffing en dat constant,heerlijk.

groetjes esther

Shona zei

WOW these are amazing!!!!!!!!!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een geweldig mooie bloemen Lean, super gaaf!
Groetjes van Jacqueline

Romy zei

Oh wauw, hoe verzin je het toch? Deze bloemen zien er schitterend uit!

Cynthia Lloréns zei

STUNNING !!!!!!!!!!!!Amazing..you always do such a perfecrt work!!!
I love thoseflowers, they are fantastic !!!!
Have a wonderful day and a perfect week!!
Love you a lot sweet !!!
Big huges and kisses
Cyndi

Sandra zei

These flowers are just amazing, gorgeous and I'd love to be able to make them, do you have a tutorial?

Deb zei

Your flowers are beautiful, Lean.

Vicky Alberto zei

totally AWESOME!

liszha zei

Ze zijn echt gaaf hoor! Wat ben de toch een handig meske!

Lizzyc zei

Hi Lean, your flowers look wonderful! Lots of layers be the look of them..the white is so pure too.. Look forward to seeing them on a layout soon! Have a great week!

prullerie zei

Hoi Lean,

Wat heb je prachtige bloemen gemaakt zeg, zo heerlijk romantisch met het kant en die prulletjes!
Ben benieuwd waarop ze terecht gaan komen...

Groetjes, Suzanne

Unknown zei

Wow Lean, wat mooi!! Vind je bloemen echt super! Passen helemaal in een strandsfeertje, toppie! Groetjes, Ira

Unknown zei

wooooooow! amazing flowers!!! they're fantastic!

Bente Fagerberg zei

Gorgeous lovely blooms. Must try to find time to try them!!

Anneke zei

hartelijk bedankt lean voor je medeleven op mijn blog.
wat heb je prachtige bloemen gemaakt en logisch dat je er meteen een verkopen kon.
ze zijn super met al die verschillende laagjes.
het is heerlijk he om eens met stofjes te werken.
ik vind het altijd verslavend.
fijn weekend meisje en liefs

Sandie zei

Lean your flowers are just so pretty, I love the rustic, but very feminine appearance!!

patty zei

wunderschön!!!!

Maia zei

Wauw wat een prachtige bloemen, leg eens een keer uit in stapjes als je er weer eentje voor jezelf! maakt!
Heel mooi zeg!
Ik ben juist deze week begonnen met wat fikkie bloemen tussendoor.
Kreeg nl. van iemand een zak met oude voering stofjes heerlijk om te proberen!
Ga even door naar je volgende post
groetjes Maia