dinsdag 8 mei 2012

Beach card made with Basic Grey.....

 Hoi even weer een berichtje om me blog een beetje bij te houden he!
Zomaar een kaartje gemaakt van een dromerige meermin .Dus ook maar een beetje een romantisch kaartje gemaakt in een beetje shabby stijl.Met natuurlijk weer van alles wat erop.
Papier is een oude lijn van Basic Greye,plaatje van het internet,voor de rest het geeikte he randje ,kantje,roosjes....
Ja en ik denk dat wij alleen nu dromen van 23 graden misschien met een lekker zonnetje....ik wel in ieder geval.

Doegggggg,Lean.

Hi just a post to let you know my blog is still a live.And a made just a card with a dreamy mermaid so i made romantic shabby card.
I have used some old papers of Basic Greye and the image from internet.And than you know the drill,some lace,cardboard.roses.......blabla..lol.
I think we all just dreamy about some lovely wheater about 23 degrees and some lovely sunshine....i will.

Byeeeeeeeeeeeeeeeeeee,Lean.


32 opmerkingen:

Linda zei

Dit is een supermooie kaart Lean! Heel mooi die afbeelding van de zeemeermin en idd dromen over een beetje lekker weer........naar het strand gaan, in de tuin zitten, hmmmmm daar verlangen we allemaal wel naar denk ik. Groetjes, Linda.

Lizzyc zei

Hi Lean, this card looks lovely, the mermaid is beautiful, pretty flowers, I hope you have had a lovely day!!

Esther zei

Leuk toch zo een zomaar kaartje.
Het wordt tijd dat het mooie weer aanbreekt.

groetjes Esther

Anja zei

Het is weer een toppertje!!!!

Lieve groet van mij

Miranda zei

Super mooi kaartje!!! Dit gaat vast helpen om je dromen waar te maken!!! ( ik hoop het ook zo, die 23 graden!!! ;-) )

Doei doei

Els zei

Een pracht romantisch kaartje met meerminnetje en jaaaaa ik wil ook 23 graden. Groetjes Els

Yvonne zei

Ik droom weer met je mee......mmmmm 29graden :-)
Je hebt weer een mooie kaart gemaakt. Ik ben ook gek op bandjes, kantjes, knoopjes en bloemetjes.
Iedere keer als ik jouw blog open, zie ik onze Belle tevoorschijn komen.
Dat was onze Border Collie tot maart 2010, toen is ze helaas gestorven. Nu hebben we een kruising van border en foxterrier. Ook heel lief.

Een prima scraponderwerp, net als onze poezen, kippen en vissen.

Groeten, Yvonne en maar duimen voor mooi weer ;-)

Hetty zei

Wat een geweldig kaartje

gr hetty

jans zei

wat een schitterende kaart lean loop een beetje achter maar je creaties blijf ik volgen want ze zijn top grt jans

Romy zei

Volgens mij zou je een winkeltje op het strand moeten beginnen: je maakt altijd zulke mooie dingen in strandsfeer! Ook deze tag ziet er super uit. Wat een mooi meerminplaatje!

Heidi zei

It's beautiful!
The colours are so pretty and the mermaid is gorgeous:)
Hugs, Heidi:)

Elly zei

Ach ja,die heerlijke zomeravonden nog lekker buiten hangen,wie heeft daar geen zin aan.....Het is een prachtige kaartje met een mooie zeemeermin!

Groetjes Elly

Odetta zei

Tja, wat kan ik hierop zeggen? Nou ja, het is weer een prachtige, dromerige kaart met de enige, echte "Lean"-accenten op juiste plaats!

Loes Oorschot zei

Prachtige kaart, heel sfeervol door de mooie kleuren en erg leuk versierd verder!

Groetjes, Loes

Marilyn zei

Pretty card Lean!!! love all the embellishments and the starfish
Great work!! Take care girl! Hugs!

Shona zei

LOVE all the texture...beautiful Lean!

Maia zei

Prachtige creatie en zeker super shabby chic.
Tja laat maar komen dat mooie weer, het is nu trouwens wel warm buiten.
Ik heb vandaag wat geprobeerd met stofjes, fikkie bloemen omdat ik wat stof gekregen had van iemand.
Wel oefenen hoor ze zien er nog lang niet zo mooi uit als die van jou!
Wel een leuk werkje.
Fijne week
Groetjes Maia

Deb zei

That's a gorgeous little mermaid image. Your card is beautiful.

Sandie zei

So very pretty Lean, love the embellishments you used... x

Pia zei

so beautiful tag
hugs Pia

Unknown zei

Oh wat een heerlijke dromerige tag Lean! Prachtig versierd weer en nu de zon nog, kunnen we deze meermin op het strand gaan zoeken! Groetjes, Ira

Unknown zei

such a pretty card! love all the embellies!!

prullerie zei

Hee Lean,

Met deze leuke kaart komen we al helemaal in de sfeer, nu alleen de zon nog!

Bedankt voor je lieve reactie op mn blog!
Groetjes, Suzanne

liszha zei

Wat een topper!

Unknown zei

super mooi tag

gr carla

Unknown zei

Wauw weer zo'n supermooie kaart. De ontvanger zal er wel heel blij mee zijn!!

ingrid zei

het is weer een plaatje geworden!
xxx

Brendaxx zei

Hij is weer supermooi! echt een gaaf kaartje!

Eila Sandberg zei

Really love it when you let your blog rest tee hee!! good girl! Still, have to say this card is absolutely beautiful! love the mermaid and allt he goodies. Might want to come for a very quick visit to my blog, some other kind of candy waiting for 3 ladies to grabe! take care darling! xoxo

Anoniem zei

een heel mooie kaart Lean en voor mij mag die zomer ook al beginnen.

groetjes Rebecca

Heather Jacob zei

wow wow wow !!!!! awesome creation .. loveeeeeeeeeeeeeeee it x

Sonja zei

Mooie splashkaart !

groetjes,
Sonja